27 June 2015

PB2 aneb arašídové máslo v prášku

Krásný sobotní večer :)

Dnes byl parádní den. Hned ráno jsem vyrazila směr InFitness s Bloss a Kačkou, kde jsem si to náramně užila. Bloss nám dala pěkný fullbody trénink, kdy jsem se přiučila novým cvikům a taky spravila techniku. Pak jsme si nacpaly pupíky v Potrefené Huse, zašly na kafčo. Prostě den paráda. Ale o tom článek nebude.

Už jste slyšeli o arašídovém másle, které byste mohli i v dietě? Že ne? Tak zbystřete! Na Dáme Protein totiž takové jsou. Konkrétně od firmy Bell Plantation a jmenují se PB2
A o těch bude dnešní recenze.



Co je to PB2
Je to práškové arašídové máslo, které není zdaleka tak divné jak to může znít. K výrobě výrobci stlačují olej z pražených arašídů, a to co vznikne je výsledný prášek (arašídové máslo), které dostanete. Zcela přírodní, bez umělých sladidel a konzervantů. Když si ho chcete připravit, stačí prášek smíchat s vodou a dostanete máslo konzistenčně stejné, jako je to „obyčejné“ jako např. od MyProtein, ale s tím rozdílem, že obsahuje o 85% méně tuku.
Nutriční hodnoty na 1 dávku (12g): B: 5g, S: 5g a T: 1,5g


Ale chutná to opravdu jako arašídové máslo?
Abych byla upřímná, NE. Nechutná to přesně jako arašídové máslo. Blíží se to k němu, ale prostě tomu chybí ten tuk, bych řekla, který tomu dodá šmrnc.  A protože si ho mixujete sami, můžete kontrolovat konzistenci a strukturu dle vlastních preferencí.
Například na ovesnou kaši mám ráda více tekutou konzistenci, ale když si ho chci namazat na chleba, dám méně vody a máslo je hned méně tekuté a konzistencí podobné například krému od Šmakouna.

Vlevo neochucená verze, kterou jsem rozmíchala s větším množství vody aby bylo máslo opravdu tekuté
Vpravo čokoládová verze alá pomazánka

Já měla možnost vyzkoušet obě verze- přírodní a čokoládové.
Jak už jsem řekla, to přírodní prostě jako arašídové máslo opravdu nechutná, ale když ho jíte častěji, zvyknete si a trochu si tu chuť navodíte.
Pokud od čokoládového očekáváte chuť podobnou Nutelly či jiného čoko krému, také jste vedle. Chuť kakaa převládá nad chutí arašídového prášku, ale až tak velká hitparáda to není, nicméně nutričně rozhodně lepší než-li zmiňovaná Nutella která je nechutně přeslazená, ale přesto si ji občas ráda dám

Komu bych tento produkt doporučila? Především lidem, kteří jsou v dietě a potřebují ušetřit nějaké ty kalorie. A taky máslíčkožroutům jako jsem já, protože na toto máslo asi těžko půjdete jen tak se lžičkou ujídat.


A které? Těžko vybrat. Ale větší využití bych našla pro to přírodní. Proč? Protože si ho můžete sami dochutit kakaem, flavdrops či perníkovým kořením (čtete správně) a máslo tak dostane úplně nový rozměr.

Závěrem bych řekla, že na zkoušku určitě dobré, ale stejně zůstanu u toho svého tučného másla, které je prostě nej a má srdcovka. Takže tímto děkuji Dáme Protein za poskytnutí vzorku na recenzi a ozvláštnění mého stereotypu na ranních kaších :)

Koupit můžete ZDE

5% sleva s použitím kódu "maggie05"

9 komentářů:

  1. To přírodní už mám odzkoušené a musím s tebou plně souhlasit, ten tůček tam prostě chybí! :-p Ale i přesto chci zkusit to čoko :-)

    ReplyDelete
  2. štěstí v prášku? To ci to ci to ci :D

    ReplyDelete
  3. Já jsem tohle máslo měla už kdysi, i jsem o něm psala a protože jsem stejné prasátko, nebo spíš ještě větší prase, tak jsem ho do sebe doslova nasypala během 3 dnů všechno ^^ :D Dokonalé!

    ReplyDelete
  4. Já tohle sice nezkoušela, ale i přes dietu jsem schopná tam narvat to milované tučné potěšení :3 :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Rozhodně ho mám v plánu zkusit. :3

    ReplyDelete
  6. tak to som ešte nepočula o takomto arašidku v prášku :D ale určite je to normálne oveľa lepšie :)

    ReplyDelete
  7. Já se na něj už nějaký ten čas dívám, ale pořád si říkám, zlatá klasika. Máslíčkům ty kalorie klidně obětuji :D

    ReplyDelete
  8. Už jsem o něm slyšela ale moc mě neláká, hlavně po tom, co jsi napsala :D Máslíčko je máslíčko a nechci se nechat šidit takovým v prášku :D

    ReplyDelete
  9. Zrovna včera jsem si objednala to čoko, tak jsem na něj zvědavá :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.