21 June 2015

Love Yourself, Stay Motivated, Treate Yourself & Fit-Pro

Sotva včera jsem vydala jeden článek a už tu prudím zas! 

Ale má to svůj důvod. Ráno jsem postla na insta jednu fotku a ohlasy, za které moc děkuju, mě tak potěšily (a to i ty co mi došly na mail či na ask+nějaké dotazy), že mi to hned vnuklo myšlenku na článek.

Pokud jste zmiňovanou fotku neviděli, tak tady je.

Vcelku slušný, ne? Thigh gap  je skoro fuč a svět se mi nezbořil. Dávno jsem zjistila, že prostě na to nemám proporce, tak se musím mít ráda taková jaká jsem. A že mi to začíná jít! Narcis ze mě jak vyšitý. Hele, zrcadlo! Rychle zkontroluj, jestli ten zadek trochu neporostl jako by dvě návštěvy fitka na to měly nějaký vliv. A hele, ta plošina nahoře už není tak plochá, no hurááááá! Za to všechno určitě můžou ty máslíčka. :D Ale bacha aby to neodnesla i malá Pepina (bříško)

Ale zpět k věci- došlo mi pár dotazů, kdo/co mě žene kupředu. Odpověď je jasná- jsem to já a mé cíle s odměnami. A tomuto mě naučili rodiče. Stanovit si malé cíle, pak se za ně nějak odměnit. A tak tedy vznikl tento motivační wishlist kde je i pár nemotivačních "nutností".

  • Nejsem troškař a hned jsem si sem šoupla Freddy kalhoty. Proč? No přece abych dala zadku pěkně naprdel a mohla si v nich vesele vykračovat s pěkným zadkem, který by mi mohla závidět i Beyonce či Nicky Minaj
  • Talířky z Ikei jsou zrovna ta nemotivační věc ze seznamu. Ty jsou prostě nutnost! Do nového bytečku, ať mám hezký foodstyle na instagramu a protože hranaté talířky jsou IN
  • Konečně zase ráda nakupuji oblečení a toto tílko od MyProtein mi padlo do oka protože mi ladí k botům a proto ho nutně potřebuju  protože vypadá docela pohodlně a to je při cvičení dle mého hlavní- cítit se i v oblečení pohodlně
  • Další věcičkou je přívěšek Pandora. Kdo má, ví jaká je to závislost. Doma máme knížečku a nechtějte vědět, u kolika takovýchto přívěšků mám značku, která značí že zrovna ten přívěšek bych si chtěla pořídit
  • Ano, ano. Zase to máslíčko. Ale když ony jsou tak dobré a prospívají mi. Vlasy mi krásně rostou, nehty jsou pevnější, dekolt je plnější a kalhoty nevypadají že bych v nich měla nasrané. To že za to může strava celkově vynecháme, prostě za všecko může máslíčko, tak ho prostě musím mít!
  • Tetování, u nás doma dost choulostivé téma. Mamka je pořád proti, já ho chci od té doby co jsem si ozdobila pupík, ale to bylo spíš pro okrasu. Teď bych ho chtěla mít spíš jako připomínku toho, co jsem dokázala. Bylo by to něco podobného jako je na obrázku, ale přemýšlela jsem nad něčím jako je "Never loose your faith" nebo "Believe in yourself". Vcelku výstižné bych řekla.
  • Taštička Fitmark se pohupuje na rozmezí nezbytností a za odměnu. Vím že ji 100% využiju- ať už teď když bych chodila do páce, pak autoškoly a fitka, tak přes školní rok v Brně. Nejhorší je, že nevím jakou barvu! Věčný problém! Černou asi ne, tu má Bloss a nerada bych abysme si je ráno na bytečku spletly při odchodu do školy. Růžovou či fialovou jsem chtěla zamítnout, že přeci nebudu jako nějaká princeznička, ale když jsem tu růžovou viděla včera u Bláni... A i ta červená je moc hezká. Poooooooc! :D
  • A zase to oblečení. Legíny na cvičení mám jen jedny socka tak zvažuju nad koupí dalších, aby mi je maminka po každém fitku nemusela hned prát. Dlouhé, krátké... To nevím, hlavně nějaké a hlavně ať je v nich pak hezký zadek všimli jste si jak jsem na něj teď upnutá?
A ódy na sebe budu pět dále. Opravdu je pro mě ten svět růžovější. Dříve doma byly hádky na denním pořádku. Teď? Minimálně! Dost se mi zlepšil vztah s maminkou, má ve mě snad větší důvěru, nekontroluje mě jako to bylo dříve, pořád mě mlátí po zadku (čtyři roky měla útrum tak si to vynahrazuje), snad se za mě už ani nestydí a prostě mám takový pocit, že konečně jí ty obavy se mnou skončily, tak je taková pohodovější. Dokonce mi i svěřila vaření, takže vařím pro celou rodinu. Bojím se, aby si na to nenavykli tolik, že až odjedu do Brna, tak mi tu umřou hlady :D
Ve čtvrtek jsme spolu byly nakupovat věci do práce a panečku! Jak mě to chybělo! Ještě minulý rok jsem chodila po obchodech jako duch se slovy "ne, to se mi nelíbí", "ne, to by mi nesedělo", "ne, v tom se necítím" a teď jsem zkoušela jako splašená a náramně si to užila.
Jak už jsem několikrát zmínila, fakt se ze mě stal narcis. Zrcadlo sem, zrcadlo tam, zrcadlo kam se podívám, hlavně pořád kontrolovat, jestli ten zadek tam opravdu je. A to mám za sebou jen dvě fitka! Bože, nechci se vidět za měsíc, jestli to poroste dle mých představ jak budu ještě větší narcisek.

Abych vás už nezdržovala, přejdeme k poslednímu bodu nadpisu. 


Před nedávnem mě oslovil internetový e-shop Fit-Pro, zda-li s nimi nechci spolupracovat. Řekněme si to na rovinu. Byla bych blbá kdybych řekla ne. Takže další shop se kterým spolupracuji jsou právě oni. Budou mi stejně jako Dáme Protein posílat vzorky a já s nimi budu péct, testovat, dělat recenze...
A bude to mít výhodu i pro vás. Pokud použijete kód "maggie" dostanete parádní slevu 15% z nákupu. No není to super? Doufám že se to někomu bude hodit :)





Takže to by asi bylo vše. Já se jdu připravovat na zítřek- ráno hezky fitko jupííí, odpoledne pro potravinářský průkaz který jsem už mohla mít ve čtvrtek, ale doktorka je na dovči a zaskakující je čůza, lékařský posudek do autoškoly a pak hurá do kavárny, kde mě teda snad vezmou.

Tak hezký zbytek dne a zítra vykročte do pracovního týdne správnou nohou

12 komentářů:

  1. Jsi úžasná motivace všem "dokola-se-motajícím" holčinám!;) Doufá, že si všechny (dobře, aspoň většina z nich) uvědomí, o čem život je, že to není hubenost, kyčle venku a jídlo v podobě salátu a bílku, ale že život je i žití a hlavn+ - jííídle! <3 Moc ti to sluší, určitě ti každé další kilečko navíc připíše ještě další bod do krásy!:*

    ReplyDelete
  2. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Gratuluji k fit-pro! To jsi jako Adenike :P Těším se hlavně na recepty, které pro ně budeš dělat :)
    Zadek nemáš, ale co není může být (pokud ti to nekomplikují geny) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jen ta ne prosím! Tu moc nemusím :D
      No, já zadek nikdy neměla když se tak dívám na staré fotky, takže doufám že z něj něco bude :)

      Delete
    2. Jako myslela jsem tím, že je to čest taková velká firma, která sponzoruje např. jí :)
      Tak můžeš zdůraznit jinou část, na kterou máš geny :) mohou to být třeba ramena =)

      Delete
    3. Ano, ví že to bylo myšleno takto :)
      Zrovna na ty ramena snad geny mám. Když jsem plavala, byla opravdu velká, tak třeba je zas namaká :) Ale stejně budu toužit po tom zadku :)

      Delete
  4. Krásný Maggie!
    Já chci tetování roky, chci jich několik, ale mám děsnej strach z jehel, takže jsem to nakonec všechno shrnula do jednoho malého tetování, které snad přežiju. :D

    ReplyDelete
  5. A buď ještě větší narcis! :D Svědčí ti to, a moc ! :)

    ReplyDelete
  6. Jsi úžásná, hezká, s krásnou postavou a miluji tvůj způsob řeči :D. Článek skvělý, hodně motivační...A narcis lidi jsou ti nejlepší lidi :D. Takže ti k většímu narcisování držím palce!

    ReplyDelete
  7. Adenike neznám, co je s ní špatně? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to holčina, co dělá bikini fitness :) Osobně ji neznám, ale šíleně mi vadí její vyjadřování aka žroutci, mončičí apod. výrazy :) Teď to vcelku krotí, ale dřív to bylo v každém příspěvku :D

      Delete
  8. Maggie Grocery Shop Maggie Grocery Online Shop Burnaby, Royal Oak is the answer to your prayers where you can get everything under one roof and that too in amazing prices

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.