18 October 2014

Truth & Changes

Hojte milánci :)

Dnes na mě přišla taková zvláštní nálada, kdy ze sebe klopím všechno co mi příjde na mysl. Takže nebudeme chodit kolem horké kaše a tento článek bude tak trochu objasnění, jak to se mnou vypadalo, vypadá a co se bude dít.

Začněme koncem školního roku. Ten jsem dosti dosrala. A to doslova. Nebudu se rozepisovat co všechno tím dosráním myslím, ale myslím že vám bude muset stačit, když řeknu, že jsem se dostala na úplné dno. A to opravdu. A ve všem. Takže ano- i nejnižší váha v mém životě. A nejsem na to vůbec pyšná.

O prázdninách se to moc nespravilo. Něco málo, hodně málo, jsem přibrala. A proč málo? Protože já blbeček se furt držela low carb a tak nějak se furt ve mě pralo přibrat x nepřibrat.

  • sachrům jsem se vyhýbala jak čert kříži
  • -> ovesná nepřipadala ani v úvahu
  • veškeré přílohy mě děsily
  • pečivo? cože to?
  • zelenina nejlepší přítel
  • bílkoviny kam se podíváš
Tak takhle teda už ne!

Ale teď už jsem si řekla dost. Je čas s tím pořádně zatočit. A tak maminka poprosila známou, ke které jsme obě chodily na spinning a dělá nutriční poradenství, jestli by mi trošku nepromluvila do duše a nepomohla s jídelníčkem. A já ochotně souhlasila.

Co to pro mě znamená?
  • hooodně zvednout sachry
  • přidat i na tucích (ještě že brzo bude zásobička máslíčka)
  • dobře plánovat jídelníček
  • chvíli teď odvažovat každé zrnko rýže a drobeček
  • znovu zařadit pečivo 
  • zkusit zařadit ryby ze kterých se mi zvedá kufr
Ubohých 60g vloček, voda:mléko, čoko, oříšky, meruňkový Šmakoun a maliny

A co gramáže?
  • 100g vloček!
  • a taky 100g rejžičky, kuskusu, pohanky a veškerého zrní co je mi známo
  • 100g těstovin
  • 200g brambor
  • bílkoviny a tuky prej můžu jak chci, takže cajk
Včerejší krabičkový oběd- 100g těstovin, flákota kuřecího a brokolice 


Moje reakce?
  • nevěřila bych, že na začátku týdne jsem soukala kaši z 50g a v pátek 85g padne jak nic
  • těšila jsem se na 100g vloček jak na Vánoce a tuto hranici s funěním jak lokomotiva pokořila
  • och, jak skvělé je rozpečené pečivo! Hlavně to se zrníčky
  • hlad, hlad, hlad
  • 100g těstovin také padlo jak nic a to jsem při představě toho množství den předem málem bečela
Nechtějte mě zažít hladovou. Protiva jedna protivná!


Podtrženo, sečteno, docela si to užívám (hlava řve, tělo užívá). Ale má to i jednu nevýhodu- furt bych nakupovala. No fakt! Do zdravé výživy bych mohla chodit furt a očumovat těstoviny, sušenky, vločky (těch teď bude kotel spotřeba), tyčinky. A nejvíc mě potěšilo, že Kačka podporuje Šmakouna jako kvalitní zdroj bílkovin a nebere to jak mamča jen jako bezkalorickej hnus. Takže ten se u nás v ledničce znovu hezky zabydlí (tak a máš to mami :D)



Uvidíme co to se mnou udělá, ale doufám, že výsledky budou znát brzo. Už mi fakt chybí můj zadek, který jsem pěkně dlouho neviděla. A taky nošení legín. A stěžování si na špíček! A prsa, sakra nechci přistávací plošinu. A taky si chci pohodlně sedět a ležet. :D 

Tak snad jsem vás tímto svým přiznáním barvy neodradila od čtení mého blogu. Ale mě se ulevilo. A to je hlavní. Už se nehodlám přetvařovat, že se nic neděje když toho je tolik.

Takže jídlu zdar a sachrům zvlášť!

Na viděnou u dalšího článku který byste mi mohli navrhnout vy protože absolutně nemám představu co psát


15 komentářů:

  1. Zlatooo, jsi skvělá, že se o to takhle podělíš :) je super, že máš jídelníček "na míru", taky mám pcit, že bych to někdy ocenila, byla bych taková jistější, že toho jídla nemám zas moc :D já teď taky odvažuju každý gram, ale proto, že zkouším postupně navyšovat příjem a nechci, aby to bylo moc skokově ^^ moooooc ti držím pěsti a kdybys chtěla a měla čas, klíďo přijeď za mnou někdy do Prahy !!! xx

    ReplyDelete
  2. Super, gratulace ke změně, sachry jsou fakt důležité, bez nich není energie na nic :)
    Hodně lidí, hlavně kdo cvičí, se jich bojí a to je ta největší chyba. Ale je to o tom si uvědomit, že bez nich to prostě nejde.
    Bude jen líp, užívej! :)

    ReplyDelete
  3. To jsem ráda, že bude líp ! Bez sacharidů to nejde a člověk těžko příbírá, zvlášť v takové situaci jako jsi ty Maggie :-) Vůbec se toho neboj, všechno to zvládneš, držím ti moc palce !!!

    ReplyDelete
  4. To jsem nevěděla, že jsi na tom byla až tak špatně... :-( měla jsi napsat už dřív, my bychom Tě v tom samotnou nenechaly! :-) Věřím, že teď to zvládneš, je dobře, že ti sacharidy tak zachutnaly :-)) hodně štěstí, kočko. :-*

    ReplyDelete
  5. Moc moc moc ti držím pěsti. Když jsem tě viděla posledně, moc zdravě jsi nevypadala. Takže věřím, že to napravíš a pořádně se do toho obuješ! :* Kdyby cokoliv, jsem tu pro tebe. :))

    ReplyDelete
  6. Držím palečky a posílám pozitivní energii!! :-**

    ReplyDelete
  7. dáme to dáme to dáme to!!! :))) tešia ma tvoje pokroky a ešte o to viac, že viem dokonale pochopiť ako sa cítiš :) proste treba ísť na to postupne a myslieť na to, ako dobre to padne tvojmu telu, že dostane všetky potrebné živiny. because food is not our enemy, food is fuel :)
    držím palce.

    ReplyDelete
  8. konecne si si priznala, ze si jedla malo...ci uz sacharidov alebo vseobecne a preto si nepribrala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a pointa slečno? všichni tady Magg povzbuzujem a ty takto :D :D

      Delete
  9. Tento článek mi moc pomohl, protože trpím něčím podobným, nehladovím, ale jím prostě málo, a ne a ne prostě přidat ovesné kaše,pečiva,aj... Držím palce<3

    ReplyDelete
  10. chybí ti zadek,úžasný!:) uz makni holka :-*

    ReplyDelete
  11. Jsem na podobné vlně jako ty.Před nedávnem jsem měla hodně nízkou váhu a co si sobě budu nalhávat, líbilo se mi to.To jak mi všichni říkali, že jsem vyrchtlá, to jak mi učitelka na Tv pomáhala dělat stojku a říkala, že jsem jako pírko.
    Jenže pak se něco změnilo.Doktoři a rodiče mi to neustále předhazovali a začali vyhrožovat dokonce i kapačkama (a to jsem nebyla úplně jako kost a kůže), a tak jsem si řekla dost.Poslední dobou jsem z obávání se z množství jídla přesunula k hrozně nezdravému jídlu-magnum min.1x denně, ledové kaštany 3x denně, chipsy, 100g čokolády denně,... Vím, že takhle by se to dělat nemělo, ale já bych to jinak nedokázala , to už jsem zkoušela.No a tak šla váha naštěstí i naneštěstí nahoru a já se trochu obalila.Musím si na to zvyknout, moc se mi to nelíbí, příjde mi to hodně, ale to je asi jenom o zvyku.Každopádně můj další krok je posilovat.To bude sice nejhorší, protože si příjdu kvůli zánětu střev úplně vyštěvená, bez energie, ale snad to půjde.
    Přeju ti hodně štěstí Maggie a vážně si z toho, že možná přibereš, nic nedělej.Samozřejmě to nesmí být extrém, ale ber to tak, že bez trochu tuku nemáš co formovat a to je přeci důležité ne?Navíc čím víc jíst tím více cvičit a potit se- to je potom svičení ten úžasný pocit. Do toho a hodně štěstí! :))
    P.S. Kolik je ti let? Zajímá mě to, protože se mi líbí, že tvá mamka se tě ptá jestli za odbornicí chceš jít apod., mě se nikdo neptá :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. S tím že přiberu naprosto počítám, však o to mi jde :)
      Je mi už nějaký čas 18 :)

      Delete
  12. no taky jsem ráda, že si to konečně přiznala! a že si to přiznala i mně :) držím palce!! :)

    ReplyDelete
  13. Moc držím palce, aby se to tentokrát už podařilo, překonala jsi svoje strachy a byla zase komplet zdravá holka, která se už nebude ochuzovat o krásy života :*

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.