24 October 2014

Nejlepší fazolové brownie

Krásný večer!

Věřte že to dělám nerada, lákat vás receptem takto navečer, ale když on ten článek co mám rozepsaný se mi nechce dopisovat :D

Ale tak co, aspoň vás obdařím tímto skvělým receptem na ultra zdravé, hříšně dobré brownie které jsem objevila u Martinky.


Budete potřebovat

plechovku propláchlých fazolí
60g celozrnné mouky
1 banán
2 vejce
100ml medu/datlového sirupu apod.
100ml mléka
1 lžíci kakaa
1 lžíci karobu (pokud nemáte, dejte kakao a přidejte sladidlo)
1/2 prášku do pečiva
Volitelné: čokoládové kousky/oříšky/kokos/brusinky

A postup je ultra jednoduchý. Do mixéru vhodíme propláchlé fazole, banán, vejce, mléko a rozmixujeme na hladkou kaši. Dále přidáme sladidlo, kakao a karob, mouku, prdopeč a znovu mixujeme. Nakonec vmícháme stěrkou kousky čokolády/oříšky nebo cokoli co tam chcete přidat.
Pečeme na 180 stupňů asi 30 minut.



4 komentářů:

  1. Bože, to vypadá tak skvěle, že i já- zapřísáhlý odpůrce fazolí, bych to snědla :*

    ReplyDelete
  2. Přesně tak, fazole nemusím, ale tohle vypadá fakt dobře ! :)

    ReplyDelete
  3. Já tyhle brownies miluju :) Zrovna dneska jsem je pekla i lidem do práce :D Akortá jsme si recept postupně už dost upravila :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.