01 October 2013

Goodbye September

A je to tu. První měsíc školy úspěšně za námi (a dalších devět před námi). Pořád si tak nějak nemůžu navyknout, že už nejsou prázdniny a měla bych konečně začít něco dělat (učit se).  No jo, pětečka z biologie byla. Ale dnes jsem své skóre vylepšila jedničkou. V matice si vedu lépe než minulý rok, to samé fyzika. Ha ha, snad to tak půjde dál. 
I vztahy ve třídě si snažím udržovat. S něčím se vám svěřím- jednou mamce volala třídní, že za ní došly tři spolužačky, že by mi chtěly nějak pomoct, ale neví jak. Tak se třídní chtěla poradit s mamkou, ta se poradila se mnou. Zatím se k ničemu neměly, tak jsem navrhla, že bysme všechny holky mohly zajít někam na kafe. Tak snad mi aspoň odpoví. Jsem z toho vcelku nesvá že jsem je všechny tak oslovila. Wish me luck.

Ale dost trapných keců pojďme se poohlédnout, co že nám to září přineslo.

Jídlo, jídlo a zase jídlo. Co jiného byste tady čekali. Spousta snídaňových kaší, pár obědů a nějaké ty večeře. Poté ráda vzpomínám na můj dýchánek s Bloss v Hradišti a už se těším, až se znovu potkáme. Ááách, nejradši bych jela do Vídně do Primarku (Co ty na to Blossí?) :D
Jsem prostě kávový typ. Na kávu mě ukecáte vždy. Hlavně po škole, kdy si dobrou kávičkou vylepšuju náladu a s takovým cheesecakem. Mmmmm...
I pár úsměvů jsem rozdala. Hlavně na začátku měsíce, kdy jsem žila v sladké iluzi, že tento školní rok bude brnkačka. Bláhová Maggie.
A taky ráda chodím nakupovat. Čokoládky jsou u mě nutnou zásobou. To samé platí o arašídovém másle! Vidíte ten skvost, jak krásně stéká z mixéru do skleničky? No dobře, někdy tu fotku přidám ve větším abyste mohli závidět. Taky ráda obkukuju slintám nad novýma teniskama (a taky foťákem abych tady měla lepší fotky). 
 A ta kráááásná kytice je maminčina. Slavili s tatínkem výročí ♥

A abych vás trochu využila, mám pro vás pár úkolů:
  1. Jaké články byste tady chtěli více
  2. Na asku mi slečna psala, že by se o mě ráda dozvěděla více. Takže pokud máte otázky, sepište je do komentáře a já potom udělam jeden velký článek s odpověďmi.
  3. Jelikož jsem snídaňový maniak, záludná otázka na vás- Jaká je vaše nejoblíbenější snídaně (klidně i více)
  4. Představte si, že vám posílám jedno velké objetí, protože jste skvělí! :*

Maggs

13 komentářů:

  1. září ve tvém podání vypadá skvěle :)
    a Primark ve Vídni můžu jen doporučit:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jo, nákupní mánie by tam byla určitě velká! A když u tebe na blogu vidím, jak je Vídeň skvělá :)

      Delete
  2. To je opravdu hezké, jak se Ti holky ve třídě snaží pomoct. :) Mně se zprvu taky snažily nějak ulevit, když jsem se vrátila v primě z léčebny, tak mi udělali s třídní místo hodiny matiky párty. Nejlepší matika za celý můj život. :D Ale teď už to tak dávno není, tak si to užij alespoň Ty. :)

    ReplyDelete
  3. Vidím, že září sis užila. :)) Snad bude i říjen takový. ;)
    Kontaktu se spolužačkami se určitě neboj, bude to dobré, uvidíš! :))

    ReplyDelete
  4. No krása! :)
    Nejoblíbenější snídaně... hlavně když je tam banán a máslíčko!!! :)

    ReplyDelete
  5. Oh mmmm... Jsem pro!! :DDD Spolužačky jsou fakt milé! Je dobré, obklopit se lidmi, kteří tě mohou podpořit! Chceš vědět jak to seru ve škole já? :DD Haha, 3- z fyziky... Why not :DD

    ReplyDelete
  6. Jeee do Primarku se Sebačou chystáme taky :P A k snídani mám nejraději všemožné kašičky- topka je rýžová s banánem, PB, oříškama ♥

    ReplyDelete
  7. To si aj ja hovorím, že by som sa mala začať učiť. Som v maturitnom ročníku a nerobím absolútne nič - teda vlastne robím, pečiem každému, chodím a pártyujem po chatách a po baroch a ak som už doma, tak skypujem odušu. :D Hanbím sa za seba. Ešte aj v škole robím hocičo iné, len sa nesústredím. :D :(
    Inak to je super od tých spolužiačok si myslím.

    A prajem ti ten najkrajší október ♥

    ReplyDelete
  8. To tak ubíhá ! Měsíc zase pryč :D
    Máš úžasný blog !! :)

    ReplyDelete
  9. Och, obětí doletělo až za malou louži :DD ty brďo, oblíbená snídaně .... asi kakaové lívanečky s kopcem jogurtu a ovoce :)) ale taky kaše, no a někdy si chutí dám snídani slanou .. sakra, nejde to :D
    aaaa já budu rejpal a drbna a zajímá mě, jak to máš s chlapama :D jaký se ti líbí, jaký by měl být ×D (já vim, je to trapný, ale nikdy to neomrzí :DD)

    ReplyDelete
  10. Já bych třeba ráda článek o tom, jak jsi závodně plavala! (Nebo o chlapech, jak říká Hanka:-D)

    ReplyDelete
  11. Maggie,to s těma holkama je super nápad,mám z tebe radost! Určitě to zvládneš,budu ti držet pěsti:)

    ReplyDelete
  12. Kašičky vypadají krásně. :3
    Joo! Mně by taky zajímalo něco o plavání... :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.