07 October 2013

foodWEEK

Hola mis amigos!

Včera jsem se neozvala. Jaksi nebyl čas. Dnes vám to tedy vynahradím článkem, na čem jsem si minulý týden pochutnávala, protože jsem nic moc nepříspívala ani na instagram.
Možná jste dnes ráno postřehli, že zrovna na instagramu přibyla fotka snídaně s podivným tvarem. Nedivte se, to jen Maggie testovala formičku z minulého článku a je z ní nadšená.

 
A takhle královsky jsem si pochutnávala! Jedna dobrota za druhou.!
 Nejoblíbenější overnightoats s chai, banánem a domácím arašíďákem

Doma se nám válely sojové kostky. Šup s nimi ke kuskusu, přidat dávku oliv a mňamka je na světě

 Veganská kokosovo-karobová buchta s tvarohem a jablkem. Byl taková hodně mokrá, ale já mám ráda když buchta není vysušená, tak jsem si pochutnala.

Zase kuskus, tentokrát s kukuřicí, cuketou a seitanem.

 Tady mi dalo hodně zabrat co že jsem to použila. Jogurt jsem smíchala večer s mraženým ovocem a do rána se mi udělalo hezké "smoothie". K tomu postrouhané jablíčko, další mražené ovoce, mixit a máslíčko. Paráda :)

Aby se neřeklo, že umím dělat jen kukus, tak tentokrát v hlavní roli nudle z M&S. Opět seitan, cuketa a olivy ♥

 Nejlepší snídaně minulého týdne! Karobová jáhlovka s rozmačkaným banánem, malinami, fíkem a domácím PB ♥

Takové to když příjdete domů hladoví z tréninku a doma skoro nic není. Kuskusová královna se projevila. Tentokrát jsem přihodila nastrouhanou cuketu, rajčata, sušená rajčata, olivy a parmezáááááán ♥♥♥

 Ráno na 7? To chtělo něco pořádného! Matcha kaše mě teda pěkně nakopla.

 Když sestry spolu vaří. Těstovinky, kuřecí maso, kukuřice, černé olivy a rajčatové pyré z italského obchodu. No a potom na to přišlo co? Kopa italského parmezánu :)

 Poslední zbyteček jablkového perníku s arašídovým máslem podle B*. Donesla jsem i na ochutnání do školy a jen se po něm slehla zem!
K tomu jogurt s Mixitem a kakaíčko 

Taková ta všehochuť. Míchaná vejce (3!) na másle, cuketové linguine, rajčata s olivami a rozpečená bagetka s máslem ♥

Tak to dopadá, když se mi nechce zdobit. Všecko nahážu do misky, naberu Milka philadelphii a hody můžou začít.

Pamatujete jak jsem vám říkala, že se na mě holky ptaly třídní a já jim pak napsala, jestli nechcou na kafe? Stalo se tak ve středu a bylo to super! Holky se divily, že nás nenapadlo udělat si babinec dřív. Další posezení už plánujeme na nějakém větším místě s tím, že mám něco upéct a donést, protože perník podle B* jim strašně chutnal a ještě dnes na něj zpívaly oslavné písně.

No a já se teď s klidem mohu jít učit. Puf!

Maggs

21 komentářů:

  1. nom nom nom nom :D vyzerá to naozaj lákavo,a mohla by som sa prosím opýtať ako si vytvorila tú veganskú buchtu,keďže som veganka rada by som vyskúšala nejaký nový recept čo sa týka sladkého toho poznám fakt málo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buchétku jsem dělala podle tohoto receptu: http://soucitne.cz/recepty/sladka-jidla/babovka-vegan akorát do bílé části jsem dala kokos a tmavou "obarvila karobem :)

      Delete
  2. Já ty tvoje fotopříspěvky prostě žeru. :P
    Musím si jít honem ukuchtit nějakou večeři. :D

    ReplyDelete
  3. To máslíčko to všechno hezky zdobí <3 Ale toho kuskusu už jsem se asi přejedla :( těmi nudlemi jsi mi vnukla príma nápad, poslední dobou jím pořád samý polívky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem typ, co furt dokola jí jen jedno a to samé- nejdřív rýže, pak těstoviny, pak kuskus a durt dokola :D
      No jo, máslíčko je fotogenické :)

      Delete
  4. mnaaaaam! ♥ asi se tu rozpláču jak bych si to všechno dala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale, děláš jako bys ty neměla skvělá jídla. To já vždycky slintám u tebe ♥

      Delete
  5. jedna dobrota větší než druhá :)

    ReplyDelete
  6. Výborné čtení před spaním! ("Ahoj ledničko, dlouho jsme se neviděli!") :)))))

    ReplyDelete
  7. Prekrásne prekrásne jedlo ! Takto nabudiť moje chuťové bunky na večer je riadna pohroma. :D Najhoršie je vidieť arašidové maslo v akcii, mne v piatok došlo a nemala som čas ísť do obchodu po nové :(

    ReplyDelete
  8. Mňaaam:) Kuskus nemusím, ale klidně ho zaměním za rýži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snad pokaždé napíšeš že nemusíš to a to..to asi nebude o tom že ti to nechutná že? ;)

      Delete
    2. Tak zrovna v případě kuskusu bych nic nevyčítala. Pokud ho nahradil rýží, nevidím žádný problém :) každému přece nemusí chutnat vše a třeba časem jeho kouzlo objeví ;)

      Delete
    3. Ano, ale tady nejde jen o kuskus Maggie :) normálně komentáře nepíšu, jen sleduji a vidím co co vidím :)

      Delete
    4. Kuskus je zdravý, proč by to mělo být o něčem jiném, než o chuti? Kristepane, nehledej ve všem víc, než v tom je...

      Delete
  9. Naaaam, ještě hodinu a snidam! :-D

    ReplyDelete
  10. Ta nejlepší kaše vážně vypadá, že je nejlepší. :D
    Mňam.

    Je dobře, že ti to s holkama tak vyšlo.. :)

    ReplyDelete
  11. Všechno to jídlo vypadá naprosto úžasně! Nechápu,že vydržíš se do toho hned nepustit :D:)

    ReplyDelete
  12. yummy!! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.