31 July 2013

INSTAmonth

Krásné ráno všem! Konečně se u nás trošičku ochladilo, tak hned se mi lépe přemýšlí a vlastně dělá všechno lépe. To vedro bylo (a asi ještě bude) úděsné.
 Určitě jste zaregistrovali, co je dnes za den- 31.7. A to znamená, že je za námi půlka prázdnin. Nemilá to zpráva. Připadá mi, že jsem téměř nic za ten měsíc neudělala. Ano, byla jsem jednou na koupališti a spálila se do ruda, každý víkend hezky na venkově v pohodlí naší chaloupky, na chvíli se ocitla v kůži supermodelky a potkala se s největším zlatíčkem.

Další měsíc bych chtěla využít víc. Víc chodit ven, víc blogovat, víc si užívat, prostě všechno co jsem do teď podle mě nedělala. Ale teď už k fotkám z tohoto prázdninového měsíce….

Můj malý termofonek v těchto vedrech se na mě každé ráno takto hezky směje/ Ukořistila jsem poslední pár blýskavých žabek a ultra roztomilé sovičky co mi přenechala Mell/ Nevěsty čekají na své milé (avšak ti se nedostavili)/ Takto si zpříjemňuji tyto vedra -> meloun, mango a ledové frappe




Starbucksová premiéra v podobě sojového frappuccina s mandlovou příchutí/ Troška motivace do mého života pro lepší zítřky/ Maggie si hraje na dívku a oblékla sladce růžové šatky/ Jedna skvělá snídaně minulého týdne
 

První Chai Masala Latte se slečnou Melounovou/ Parádní oběd se slečnou vlevo -> kuřecí stehno s kozím sýrem, kuskusem a ratatuille= dokonalost/ Poobědové kafíčko se zlatíčkem/ Netřeba říkat, jak moc je skvělá!




Pokořena hranice 400 followerů na Instagramu/ Oblíbený jogurt od Provamelu/ Chai Latte už má svou hrdou majitelku, druhá stále čeká (promiň Mell)/ Levandulový ráj na chaloupce

Tak to by asi bylo vše
Užívejte další měsíc volna jak jen můžete. Maggie 

7 komentářů:

  1. Ježiš ty si slaďouš! :* :D No jo, dnes si latte prubla, ale kdo si počká, ten se dočká taky :P :D Nevěsta si překrásná a sovičky jsou boží! Škoda, že sem ti je nechala :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju bobe :)
      Chai určitě brzo vyzkušíš a sovičky ti někdy mile ráda půjčím :)

      Delete
  2. ty šaty ti děsně sluší!:) teda ta barva hlavně :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji Kamčo. Spousta lidí mi to s tou barvou říká. Hlavně že růžovou jsem do teď nesnášela :D

      Delete
  3. Krásné fotky :) :) :)

    ReplyDelete
  4. Keep calm and love Mell. :D (y)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.