27 March 2013

Room inspo

Ahojte! Dnes vám přináším článek s inspirací pro pokoje. Strašně se mi líbí styl pokojů zahraničních blogerek- bílý, s vkusným nábytkem. Nic přeplácaného, ale stejně zaujme.
Jednou bych si chtěla také takto přestavět a vymalovat pokoj, ale to až se sestra odstěhuje. Ale do té doby času dost a možná se i můj názor změní. Uvidíme. 
Teď se ovšem pokochejte pár obrázky právě s těmito úchvatnými pokoji.


Také se vám líbí bílé povlečení a světýlka kolem postele? Mě strašně! Sama mám hvězdičky za hlavou, kytičkové povlečení a v sobotu očekávám nájezd na Ikeu na další doplňky.


9 komentářů:

  1. Úžasná inspirace, to mě baví. Já miluju zařizovat a zvelebovat svůj domov...a inspirace není nikdy dost. ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  2. Milujem takéto obrázky :)

    ReplyDelete
  3. To je nádhera. Jednou bych chtěla mít celý pokoj do bíla. :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete
  4. Brala bych všechny :-) já mám spojen ýs bráchama, takže mě představy o pokoji jsou ve hvězdách:-/ strašně mě to sere :-D

    ReplyDelete
  5. Pekný blog :) brala by som nejaku z tych izieb http://sim0nka.blogspot.sk/ -------------->moj blog (začínam)

    ReplyDelete
  6. ahoj :) chcela by som ťa pozvať do mojej giveaway :) -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. Přesně ty barvy, které mám ráda! :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.