17 December 2012

❄ One week to Christmas ❄

Už jenom týden do Vánoc. Těšíte se? Já neskutečně.Nemůžu se dočkat až si odpočinu od školy a všeho kolem a těším se na dárky. Jsem zvědavá, co řekne rodina na to, co jsem jim koupila. Snad jim udělám radost.

 Takto to momentálně vypadá u mě v pokoji. Miluji ty světýlka.


 Když příjdu domů. pokaždé na mě věrně čeká v posteli. :)

 Šílenci už zdobili stomeček

Peču, pečeš, pečeme. Nejlepší karamelovo-skořicové cukroví. Bohužel zatím ještě nedodělané (to aby ho nenažranci někteří hned nesnědli. :)

6 komentářů:

  1. netěším se,netěším...
    cukrovíčko vypadá super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakto? To jsi snad první člověk který mi něco takového sdělil.

      Delete
    2. nevím jakto:( vůbec na mě letos nechce přijít vánoční atmosféra..
      btw, ráda ti budu vyvařovat :D jen.. proč by to ocenila tvá váha? jsi nespokojená?

      Delete
    3. s dětičkami je sranda, ne? :D
      já bych je šla radši učit plavat než se učit fyziku
      co budeš mít dobrého k véče?:P

      Delete
    4. Čočkovou polévku a bůlku se slunečnicovými semínky,Philadelphií a šunkou :)

      Delete
  2. To cukroví vypadá dobře, taky to u vás mizne rychlostí blesku? :D A už nazdobený stromeček? :D ten my ještě ani nemáme koupený :D

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.